پرداخت هزینه اقامت و هماهنگی‌های مربوط به تخفیفات و پذیرش در هتل  به عهده شخص شرکت‌کننده می‌باشد

جهت رزرو هتل و بهره‌مندی از تخفیفات لطفا به وبسایت هتل مراجعه و یا با پذیرش هتل‌ها، شخصا تماس بگیرید.

*هزینه اسکان در خوابگاه دانشجویی و ثبت نام آن در سربرگ ثبت نام و شرکت در سمینار>>>فرم و هزینه‌های شرکت در سمینار>> قسمت خدمات،  قرار داده شده است. *

1. هتل آفتاب:

مرکزی / اراک / جاده پارک کلاله (مشاهده نقشه گوگل)

(4.7 کیلومتر) تا دانشکده علوم


اتاق های این هتل 3 ستاره علاوه بر راحتی، دارای سیستم گرمایشی سرمایشی، تلویزیون LCD در لابی، یخچال، رستوران، سرویس بهداشتی ایرانی، فکس، غذا و نوشیدنی، تالار پذیرایی، فضای سبز و ... است.

40% تخفیف برای شرکت کنندگان محترم سمینار شیمی معدنی انجمن شیمی ایران

 

از طریق سایت همگردی

2. هتل زاگرس:

مرکزی / اراک / خیابان شهیدشیرودی، بلوار شهید قدوسی  (مشاهده نقشه گوگل)

(6.9 کیلومتر) تا دانشکده علوم

 

هتل 4 ستاره زاگرس دومین هتل بزرگ شهر اراک، که در بلوار شهید قدوسی واقع شده است. هتل زاگرس با امکانات و خدماتی بین المللی و با کادری مجرب در شهر صنعتی اراک، میزبان شما میهمانان گرامی خواهد. هتل زاگرس در سه طبقه با 1800 مترمربع زیربنا، با 22 باب اتاق مجهز، در سال 1390 بازسازی و مورد بهره برداری قرار گرفته و امکاناتی از قبیل کافی شاپ، نمازخانه، فروشگاه، رم سرویس و اینترنت در اتاق و لابی رو ارائه می دهد.

30% تخفیف برای شرکت کنندگان محترم سمینار شیمی معدنی انجمن شیمی ایران

 


از طریق سایت همگردی

 

3. هتل پیام:

 

مرکزی /  اراک /  خیابان هپکو، فاز یک شهید بهشتی (مشاهده نقشه گوگل) 

(10 کیلومتر) تا دانشکده علوم

 


 

هتل چهار ستاره بین المللی پیام اراک با زیر بنای ۳۰۰۰ متر مربع در دو طبقه افتتاح گردیده است. این هتل نوساز در مرکز شهر قرار دارد و به همین دلیل به مراکز خرید و تفریحی و گردشگری دسترسی آسانی دارد. اتاق‌هایی بسیار شیک به همراه تجهیزات اقامتی کامل در اختیار مهمانان گرامی می‌باشد و آلاچیق‌های آرام در داخل هتل تعبیه شده است که برای صرف غذا و استراحت می‌توان از آنها استفاده نمود. هتل بین المللی پیام با پرسنلی با تجربه و خوشرو آماده میزبانی از شما مهمانان گرامی می‌باشد.

 

از طریق سایت همگردی


4. هتل امیرکبیر:

مرکزی / اراک / کیلومتر 3جاده تهران، بعد از ترمینال، روبه روی کارخانه کمباین سازی  (مشاهده نقشه گوگل)

(13 کیلومتر) تا دانشکده علوم

هتل پنج ستاره امیرکبیر در دامنه ارتفاعات، در فضایی دلنشین و آرام به شکل عرشه کشتی دارای 75 اتاق، سوئیت، رستوران های متعدد با انواع غذاها و نوشیدنی ها در دل مجتمع سیاحتی و تفریحی امیرکبیر واقع شده است. از امکانات ویژه تفریحی، ورزشی این بخش می توان سالن های بیلیارد، اسنوکر، بولینگ، زمین تنیس، پیست دوچرخه سواری، پیست اسکیت و ساختمان استخر رو نام برد. این هتل امکاناتی از قبیل کافی شاپ، اینترنت، نمازخانه، سونا، جکوزی، رستوران، پارک کودکان، فضای سبز، تاکسی سرویس و صندوق امانات رو ارائه می‌دهد.


از طریق سایت همگردی