حق ثبت نام انجمن شیمی ایران برای شرکت در بیست و یکمین سمینار شیمی معدنی انجمن شیمی ایران به شرح زیر می باشد:

 


نحوه پرداخت حق ثبت نام انجمن شیمی ایران:

 

شرکت کنندگان لازم است حق ثبت نام را به نام انجمن شیمی ایران از طریق درگاه اینترنتی

 

https://www.ics.ir/Services/detail/2036/

 

 پرداخت و تصویر فیش واریز شده یا (تصویر صفحه پرداخت آنلاین) را از طریق منو بارگذاری فایل­‌های پرداخت در وب‌سایت بیست و یکمین سمینار شیمی معدنی انجمن شیمی ایران( http://iicc21.araku.ac.ir) ) بارگذاری نمایند. لازم به ذکر است، دسترسی نویسندگان به منوی بارگذاری فایل توسط دبیرعلمی باز می‌شود و موارد موردنیاز و زمان آن از طریق ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید. خواهشمند است رسید پرداخت را تا زمان اعلام بارگذاری در سایت، نزد خود حفظ کنید.

هچنین جهت دریافت تائیدیه پرداخت از انجمن شیمی ایران با دبیرخانه انجمن به شمارهای 02188808066 و 02188908259 تماس حاصل فرمائید.


*** دسترسی‌ها هم اکنون باز هستند و نحوه ارسال فایل در صفحه اصلی سایت قرارداده شده است ***

 

نکات مهم

 

*- اعضای محترم انجمن شیمی ایران تنها در صورت تائیدیه معتبر(مبنی بر فعال بودن عضویت خود در انجمن شیمی ایران امکان استفاده از تخفیف اولیه ثبت نام را دارند) برای دریافت این تائیدیه می‌توانید با انجمن شیمی ایران تماس حاصل نموده و از طریق پست الکترونیکی تائیدیه عضویت خود را دریافت نمایید.

 

مجددا یادآوری می­گردد افرادی می توانند از تخفیف ثبت نام استفاده نمایند که عضویت آنها درانجمن شیمی ایران تائید شده باشد. مبلغ فوق جزئی از درآمدهای انجمن از برگزاری این سمینار می­‌باشد و شامل عضویت در انجمن شیمی ایران نمی­‌باشد

 

*- همه شرکت کنندگان ملزم به دریافت و ارائه تائیدیه پرداخت حق ثبت نام اولیه از انجمن می­‌باشند. این هزینه  مستقیما به حساب انجمن شیمی ایران واریز می­‌گردد و حتی افرادی که کارت عضویت در انجمن شیمی را دارند ملزم به پرداخت این هزینه جهت ارائه مقاله در سمینار می­‌باشند. این هزینه در صورت پذیرش یا عدم پذیرش مقاله غیر­قابل استرداد می­‌باشد. 

 

 

 

 

 

با تقدیم احترام

 

انجمن شیمی ایران